Aan de symptomen te merken ben ik ook toe aan een nieuwe luchtmassameter voor mijn 2.0 DTH. Voor mij is het een slijtage onderdeel, dus vervangen een keer hoort er gewoon bij. Maar waarom moet ik hier nu weer een nieuw stukje gereedschap aanschaffen (een 6 kantig inbussleuteltje met in het midden een gaatje) voor twee simpele schroefjes?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ja.... specialistisch werk volgens de dealer, schrik niet ,dat kan nog een duur geintje worden .
Om zelf ook een juiste diagnose te kunnen stellen voor mijn 2.0 dth effe de vraag: welke symptomen merk jij dan dat je die conclusie trekt?
19 jaar
Aan PieterL
Soms voor het gevoel niet lekker doortrekken bij stevig gas, alsof ze iets hapert.
19 jaar
is geen imbus maar torx met een gaatje , en die koop je al; voor weinig ( is dan geen top kwaliteit maar voor die ene keer dat je het nodig hebt )
Dan zit die van mij er ook aan te komen!
Overigens is bij een eerdere vraag over het vervangen van de LMM aangegeven dat het voorzichting met een waterpomptang was gelukt om het schroefje los te draaien. Persoonlijk zou ik een gaatje in de eigen inbus boren.
19 jaar
Een kleine schroevendraaier past er ook in en als je een beetje wrikt breekt het puntje eruit en kan je er met een torx in. Het vervangen van een lmm hoeft niet duur te zijn. Ik kon de lmm kopen bij een normale autozaak voor 59 euro.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Omega of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar