Deze auto start met koude motor perfect maar zodra ik start als de motor op bedrijfstemperatuur is moet ik meer als 5 seconden starten voordat hij aanslaat.
De brandstofpomp is vervangen evenals de opvoerpomp in de tank. Dit had een kleine verbetering als gevolg maar er is nog steeds een overduidelijk verschil in starten met koude of warme motor.
Ik zit zelf te denken aan valse lucht die aangezogen maar ik kan niet verklaren waarom dit dan alleen bij warme motor voorkomt.
Heeft iemand een suggestie?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
4 de injector al gecontroleerd ? En de retourleidingen van de injectoren al vervangen ?
Doet het voor gloeisysteem het wel bij warme motor??
Had ook zo'n auto met hetzelfde probleem, zelf even stroom op de gloeierij zetten om te proberen of nieuwe software erop zetten..
Gloeien is altijd nodig bij deze motoren
gloeien bij warme motor ? ik denk niet dat dit er in de verste verte iets mee te maken heeft .
Ja, dit is niet een motor van nu he....
Bij een klant van mij was het op deze manier opgelost..
Ik heb even met een handvacuumpomp de retourleidingen van de verstuivers gecontroleerd en er bleek inderdaad een lekje te zitten in een van de slangen.
Nieuwe slangen erop en hij start weer als een zonnetje!
Bedankt opc8275 en ook Jan voor het meedenken.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Omega of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar