hallo, ik had hier by mij thuis de motor verandert van een oude corsa, na alle goed te ontluchten startte hij maar viel dan direct weer stil. Nu krijg ik geen brandstof meer aan de verstuivers. ik heb de pomp al voorzien van een direct brandstofleiding (om geen valse lucht te krijgen aan de pomp). ook heb ik bijna niks van lampjes op instrumentenpaneel, alleen van de handrem en de gloeibougies werken. nu vroeg ik mij af of je de pomp moet coderen aan u motorregelapparaat? of hoe ik deze kan uitmeten.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ecu mee verandert
welk motortype?
1400 diesel??? benzine bedoel je of de 1500 isuzu diesel?
het is een diesel maar ik ben niet zeker hoeveel de cilinderinhoud is want ik heb de papieren niet. ze hebben mij gezegd dat ik de transponder op de pomp moet veranderen maar het probleem is dat deze met afbreekbouten vast zit. ik kan deze ook niet losdraaien met een hamer en beitel want die zitten in de transponder afgebroken. heeft emand hier al ervaring mee?
10 jaar
Ja daar moet je normaal afblijven ivm garantie enz vandaar de breekbouten.
Probeer het uit te boren.. centerpunt er in slaan en met klein boortje beginnen.
Of linkse tap er in draaien, wel oppassen hiermee want deze dingen breken zelf ook vaak af.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Corsa of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar