Storingslampje gaat regelmatig aan en weer uit De wagen trekt dan slecht
Storingscodes uitgelezen P0400 Storing EGR regeling
Klep schoongemaakt vacuumslangetjes gecotroleerd zaten wel vol met olie (waar komt dit vandaan?) Geen verbetering
Wagen naar de dealer gebracht Die heeft toch een aantal vacuumslangetjes vervangen waarna de wagen anderhalveweek geen last meer heeft gehad maar begint nu weer bij vooral rustig rijden de zelfde kuren te vertonen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Misschien vacuumpomp lek zodat er wat olie in de leidingen komt
of lmm defect, of turboslang lek..
zou het niet uit de luchtmassameter kunnen komen?
heb ook wel eens deze klacht gehad maar met een nieuwe luchtmassameter was het probleem weg.
Als de mogelijkheid er is zou ik hem eerst even uitwisselen.
groeten marco
lmm is luchtmassameter..
de lmm was al vervangen Ben gisteravond er nog even in gedoken
Heb de vacuumpomp gedemonteerd en scoon gemaakt de vacuumleidingen en het vacuumklepje van de egr schoongemaakt en de egr klep schoongemaakt ook deze zat aan de vacuum kant vol met olie en wou daardoor niet meer bewegen
vervolgens een lange proefrit gemaakt en de storing heeft zich niet meer voorgedaan
Maar ik blijf me toch afvragen hoe die olie in de egr klep komt
Raymond
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar