Foutcode van de EGR branden, EGR klep vervangen. Daarna een tussen de 2000 en 3000 toeren een stotterdende motor. Garage nogmaals EGR vervangen, nog steeds hetzelfde.
Hierna met een of ander spul de luchtinlaat gereinigd. Nu een tijdje mee doorrijden en kijken of het probleem weggaat en blijft. Probleem is er nu nog steeds. Echter als ik snel optrek is het probleem niet aanwezig. Dus allen bij rustig optrekken.
Wie heeft raad.
Geplaatst door wijst098 (0) , lid sinds 11 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Vectra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
kaleido 1 (2085) PRO, 11 jaar geleden
Voldoende brandstofdruk ? opvoerpompen gaan nog wel eens stuk.
Als de auto een paar dagen heeft gestaan , slaat hij dan wel vlot aan of moet je even doorstarten?
wijst098 (0), 11 jaar geleden
Auto heeft nooit problemen met starten. Loopt direct. Stotteren begint ook pas bij ca 2000 toeren
downforthecause (0) PRO, 11 jaar geleden
Speciale pakking laten monteren tussen je egr-klep.Waarbij de grote van de doorlaat wordt beperkt.
Evt. via de fiat (want het is een fiatmotor) een pakking bestellen of de garage er zelf 1 laten maken waarbij de doorlaat kleiner is (een gat maken met minimaal boortje 11, kleiner en je egr geeft een weer een foutcode.)
sel (0), 11 jaar geleden
ik zal niet te veel focussen op EGR, als het vervangen is moet het gewoon goed zijn.
Zijn de verstuivers getest ?