Geachte forumbezoekers,
Auto wordt prima warm bij stationair draaiende motor 90 graden, en ventilator slaat prima paan. Bij het rijden zon beetje 80 a 85 graden tijdens het rijden( 14 km).
Welke slang hoor trouwens eerst warm te worden? de bovenste of onderste
Kan dit niet duiden op dat er lucht in het systeem zit? of een defecte ontluchtingsdop van de kvs of thermostaat?
Of zijn dit symtonen van een lekke koppakking? heb overigens geen witte rook, een prima werkende kachel, geen borrelende koelvloeistof in het reservoir en een prima startende auto sochtends.
Hoop op uw reactie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik zie niet wat het probleem is?
de temperaturen die je beschrijft zijn prima.
wat gaat er mis dan? komt de koelvloeistof eruit of zo?
Nou eerder werd de auto tijdens het rijden gewoon 90 graden.. dus vind het enigzins vreemd dat hij nu slechts 85 wordt
ook het ik het gevoel dat hij er langer over doet om warm te worden
10 jaar
Dat zal aan de buitentemperatuur liggen...
Verder zie ik ook geen probleem.
Is dit niet dezelfde auto van maikel uit heeten ? precies hetzelfde verhaal.
[quote=kaleido 1]Is dit niet dezelfde auto van maikel uit heeten ? precies hetzelfde verhaal.[/quote]
Dat klopt ferrie...zelfde IP adres.
Beetje lullig, 2 accounts in de hoop dat je sneller antwoord krijgt.
Dit wordt doorgegeven aan de beheerder.
Bedankt.
Moderator Problemcar.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar