Hallo
Ik zou graag willen weten wat het verschil is tussen een X2,0DTL en een X2,0DTH
wat ik er al over weet is:
- intercooler
- andere turbo (highpressure)
- ander stuurprogramma ECU
Nou vraag ik mij af of er ook in de motor en koeling nog meer andere verschillen in zitten tegen over de X2,0DTL
Ik ben benieuwd
Groeten
Stefan.
hierbij mijn motor nu (getuned) X2,0DTL (105pk 230nm)
[img]http://i26.photobucket.com/albums/c107/s...[/img]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Andere brandstofpomp/verstuivers met hogere inspuitdrukken, turbo schijnt hetzelfde te zijn ( Garret T15 ).
Succes Marcel
ik dacht dat de brandstof pomp gewoon het zelfde was en de verstuivers ook
en dat er gewoon een ander stuur programma op zit ,in de ECU
18 jaar
volgens workshopdata zitten er twee verschillende pompen op, dat moet ook wel want de inspuitdruk van de DTH ligt een stukje hoger .
Succes met ombouwen.
Marcel
oow maar ik heb hem van de week laten tunen ,en nu heb ik nog meer vermogen dan een DTH
18 jaar
waarschijnlijk door de hd-turbo die je dan hebt laten monteren.
ik heb alleen het
ECU programma laten veranderen
nu is het 105pk i.p.v 82pk en `235nm i.p.v `185nm
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar