Hallo
Ik zou graag willen weten wat het verschil is tussen een X2,0DTL en een X2,0DTH
wat ik er al over weet is:
- intercooler
- andere turbo (highpressure)
- ander stuurprogramma ECU
Nou vraag ik mij af of er ook in de motor en koeling nog meer andere verschillen in zitten tegen over de X2,0DTL
Ik ben benieuwd
Groeten
Stefan.
hierbij mijn motor nu (getuned) X2,0DTL (105pk 230nm)
[img]http://i26.photobucket.com/albums/c107/s...[/img]
Geplaatst door stefan11106 (0) , lid sinds 19 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
hellbat (0) PRO, 18 jaar geleden
Andere brandstofpomp/verstuivers met hogere inspuitdrukken, turbo schijnt hetzelfde te zijn ( Garret T15 ).
Succes Marcel
stefan11106 (0), 18 jaar geleden
ik dacht dat de brandstof pomp gewoon het zelfde was en de verstuivers ook
en dat er gewoon een ander stuur programma op zit ,in de ECU
hellbat (0) PRO, 18 jaar geleden
volgens workshopdata zitten er twee verschillende pompen op, dat moet ook wel want de inspuitdruk van de DTH ligt een stukje hoger .
Succes met ombouwen.
Marcel
stefan11106 (0), 18 jaar geleden
oow maar ik heb hem van de week laten tunen ,en nu heb ik nog meer vermogen dan een DTH
hellbat (0) PRO, 18 jaar geleden
waarschijnlijk door de hd-turbo die je dan hebt laten monteren.
stefan11106 (0), 18 jaar geleden
ik heb alleen het
ECU programma laten veranderen
nu is het 105pk i.p.v 82pk en `235nm i.p.v `185nm