Opel Opel Astra Sport X2,0DTL 16V: Verschil DI_16V > DTI_16V

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: X2,0DTL

Hallo

Ik zou graag willen weten wat het verschil is tussen een X2,0DTL en een X2,0DTH

wat ik er al over weet is:

- intercooler
- andere turbo (highpressure)
- ander stuurprogramma ECU

Nou vraag ik mij af of er ook in de motor en koeling nog meer andere verschillen in zitten tegen over de X2,0DTL

Ik ben benieuwd

Groeten

Stefan.

hierbij mijn motor nu (getuned) X2,0DTL (105pk 230nm)
[img]http://i26.photobucket.com/albums/c107/s...[/img]

stefan11106

Geplaatst door stefan11106 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

hellbat (0) PRO, 18 jaar geleden

Andere brandstofpomp/verstuivers met hogere inspuitdrukken, turbo schijnt hetzelfde te zijn ( Garret T15 ).

Succes Marcel

stefan11106 (0), 18 jaar geleden

ik dacht dat de brandstof pomp gewoon het zelfde was en de verstuivers ook

en dat er gewoon een ander stuur programma op zit ,in de ECU

hellbat (0) PRO, 18 jaar geleden

volgens workshopdata zitten er twee verschillende pompen op, dat moet ook wel want de inspuitdruk van de DTH ligt een stukje hoger .

Succes met ombouwen.
Marcel

stefan11106 (0), 18 jaar geleden

oow maar ik heb hem van de week laten tunen ,en nu heb ik nog meer vermogen dan een DTH

hellbat (0) PRO, 18 jaar geleden

waarschijnlijk door de hd-turbo die je dan hebt laten monteren.

stefan11106 (0), 18 jaar geleden

ik heb alleen het
ECU programma laten veranderen

nu is het 105pk i.p.v 82pk en `235nm i.p.v `185nm

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.