👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Sinds february 2005 een blijde bezitter van een AstraG x16szr Caravan 1998 heeft nu 130000KM gereden
Het probleem is deze het terugschakelen gaat erg zwaar zonder dat de versnellingsbak kraakt als er een bocht genomen wordt en de auto heeft een erg slecht weggedrag.(voorschokbrekers zijn resent vervangen en voorwielen gespoord)
Nu is mijn gedachte dat de rubbers van het subframe slecht zijn en in de bocht terug schakeld dat het niet klopt met de versnellingsbak
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Sjaki, je moet ook nooit IN de bocht terugschakelen! Dan ben je namelijk TE LAAT en wanneer het wegdek glad is door wat voor oorzaak dan ook, ga je eruit. Zo zijn er al hele volksstammen die kennis hebben gemaakt met de binnenste stoeprand van een mini-rotonde door simpelweg te laat terug te schakelen. Let er maar eens op, de meeste mensen zijn ALTIJD te laat.... Vraag anders maar eens aan een motorrijder waarom je beter NIET IN een bocht kunt terugschakelen. Verder denk ik niet dat de rubbers van het subframe oorzaak zijn van het moeizame schakelen.
Toch ontkom je er niet aan denk bij aan een afrit van de snelweg en hier in Almere stikt het van de rontonde s
18 jaar
Aan die rotonde's zul je idd slecht kunnen ontkomen. Terugschakelen VOOR een rotonde is een handeling die je jezelf moet aanleren. Ik kan wel een heel verhaal afsteken over natuurwetten e.d., maar neem maar van mij aan dat ZEKER motorrijders niet voor niets VOOR een bocht, kruising of rotonde terugschakelen naar de juiste versnelling...
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar