Als ik mijn auto de eerste keer start is het brrrr brrrr brrrr brrrr (motor draait wel) maar hij pakt 'm niet, hoe lang ik ook probeer.
De 2e keer is het altijd raak, dan start ie perfect.
Op zich niet zo'n probleem, maar het moet toch op te lossen zijn.
Gezien de bovenste diagnose doet de startmotor het gewoon goed.
Benzinepomp is ook in orde. Misschien iets aan de hand met benzinedrukregelaar of zo?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als je de retourleiding van je injektorbrug dichtklemt, start hij dan wel in 1 keer?
Als hij dan wel start blijft je brandstofdrukregelaar open staan, en moet je hem vervangen.
ff voor ik dit uit probeer, kan er iets gebeuren als ik die lange retour benzineslang afsluit? (dat bedoel je toch he?)
dan verzuip je'm toch lijkt me?
er komt benzine via de heen-leiding op de injectorrail, dan zorgt de benzinedrukverdeler dat het nodige door de injectoren wordt gesproeid en het overtollige weer retour gaat via de retour-slang. er is namelijk constant benzinedruk. En als ik die retourleiding afsluit dan kan ie zijn druk nie meer kwijt lijkt me omdat er alleen maar toevoer is en geen afvoer.
tenminste dacht dat het zo werkte
bedankt
19 jaar
Alleen de druk wordt hoger ongeveer 6 bar terwijl 2 bar ongeveer normaal is.Maar, heb je al eens aan je temperatuursensor gedacht.
koelvloeistoftemperatuursensor voor de ECU bedoel je?
zo ja wat kan die met slecht starten te maken hebben?
thx.
19 jaar
Door verkeerde waarde van temperatuursensor geeft de ECU niet de juiste hoeveelheid benzine tijdens rijden en starten!!
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 205 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar