👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Rit gereden, geen probleem. Paar uur daarna starten, auto slaat niet meer aan. Startmotor gaat gewoon rond en elektrisch lijkt verder alles te werken. Benzineleiding los gemaakt; spuit geen benzine met contact aan en daarna met starten ook niet.
Hoor de brandstofpomp ook niet.
Brandstofpomp op spanning gezet met stekker eraf; draait gewoon rond en spuit benzine.
Stekker doorgemeten met contact aan; geeft 5,8 volt. Zekering brandstofpomp onder motorkap is goed.
Iemand een idee, waar zit het relais voor de pomp en is dat los te vervangen?
Iedere andere tip ook welkom!
Bedankt, Jip
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Geen reactie, jammer, maar oplossing;
Ik heb het relais overbrugt vanaf de plus van de accu. Pomp werkte weer, dus kon rijden. Los relais is niet verkrijgbaar, dat werd dus een nieuwe zekeringkast onder de motorkap van 225 euro. Kijk op c5 forum, die kasten sneuvelen bij bosjes, triest, wsch. zwak product. Vanmorgen ingebouwd en het werkt weer naar behoren.
Ik heb in het begin de benzineleiding los gehaald om te kijken of de pomp zelf benzine spoot en dat deed ie. Sindsdien heb ik een 'emissiestoring' op het display. Gaat die in de loop van de tijd weg of moet die gewist?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 407 of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar