Hallo collega
Als je rijd en boven de 3000 tpm komt begint de moter in te houden, hij trekt wel door.
Op een gegeven moment slaat hij af en begint het storings lampje te branden.
Bij het uitlezen staat brandstofdruk te hoog, een code heb ik niet.
Wij hebben het brandstoffiter vernieuwd, er was geen slijpsel in te vinden.
De drukregelaar achter op de pomp is vernieuwd, druksensor in de hoge drukbuis is ook vernieuwd.
De verstuivers zijn getest, waarbij afwijkingen geconstateerd zijn, de oorzaak van het probleem kunnen wij niet verklaren dat het in de verstuivers zit.
Als je beneden de 3000 tpm blijft is het goed. Het is een bosch systeem, km stand 245.000.
Weet iemand misschien een antwoord.
Alvast bedankt.
Geplaatst door jan dijk (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 406? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
UNIVERSEEL11698 (0) PRO, 14 jaar geleden
Dat de verstuivers dit veroorzaken zie ik ook niet zitten.
Stekker druksensor eens goed controleren?
Die geven vaak problemen en kunnen deze storing veroorzaken.
Oiram
garageburgwal (0) PRO, 14 jaar geleden
Soldeer de stekker in ieder geval eens door.. Kost niets in ieder geval..
jan dijk (0) PRO, 14 jaar geleden
Hallo Rene,
Wat bedoel je precies met de stekker door solderen ?
jan
johndoornbosch (0) PRO, 14 jaar geleden
heb je ook rijdend de meetwaarden gecontroleerd? gr john
garageburgwal (0) PRO, 14 jaar geleden
Vanaf de sensor loopt een draad van +/- 20 cm. Deze stekker doorsolderen..
jan dijk (0) PRO, 14 jaar geleden
De bedrading onder de accubak was de oorzaak.