Peugeot 407: carterdruk te hoog

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.6

wie kan mij helpen.

ik heb in februari 2012 een peugeot 407 1.6 diesel 2005 gekocht ,zonder garantie,want de auto zou 100% zijn en keurig onderhouden.
na 2 weken heb ik bij de peugeotgarage een check laten doen.
er zat te veel olie in het blok,vliegwiel krom,en andere kleine dingen.
vliegwiel en kopling laten vervangen,en fuseekogel.kosten € 2.540,00
nu doet de airco niet en de kachel,was dus al stuk toen ik de auto kocht achteraf.
na een week emmissiestoring.gloeispiralen vervangen.
weer een week later turbo stuk. kosten € 2.675,00
gesertificeerde turbo laten plaatsen,nieuw.
vorige week drukverlies.blijkt de turbo te zijn opgeblasen.
nieuwe turbo gekregen,maar nu bouwt de motor te veel druk op.
volgens de garage moet er nu een nieuwe motor in.kosten € 3.600,00
ik heb de bovag garage er mee geconfronteerd,maar die wil van niets weten.
ik heb dus een sloopauto gekocht voor € 6.250,00 die 100 % zou zijn.niet dus
wie weet wat ik nu nog tegen de garage kan beginnen.
en wie weet verder raad en wat ik het beste kan doen.
gr jan

j1969s

Geplaatst door j1969s (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 407? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Highway (110) PRO, 11 jaar geleden

Problemcar.nl is bedoeld om TECHNISCHE PROBLEMEN op te lossen. Voor u vraag verwijs ik u naar de bovag of een jurist.

De gene die de TS willen helpen kunnen hem bereiken via de mail.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 407 of stel zelf een nieuwe vraag.