hallo allemaal
zou me even voorstellen ik ben genesis
ik heb een probleem met de auto het gaat om een gti uit 2001 met 140 duizend nap
zouw zo kort mogelijk houden :)
omdat mijn kennis in elektra niet super ver gaat, dacht ik misschien zijn er mensen die willen helpen
probleem eerst keer auto starten wel rond draaien niet aanslaan .kijken bleek er geen of weinig druk te staan op de brandstofrail,kijken naar de dodemansknop voor benzine ingedrukt en deze bleef niet hangen. pluspool accu los gehaald naar een tijdje er op 2 min daarna starten en lopen even nog keer starten met gas en het was even weg op dat moment ging ik rijden en naar 3 min slaat die uit op plek waar niet kon inde 2 de versnelling koppeling .. 2 seconde geklapper onder motorkap.
denk relais auto liep ben naar huis gereden 60 km en ik merkt helemaal niks auto liep normaal .misschien iets minder vermogen. thuis auto was warm uit en aan tik en lopen
Volgende dag auto starten na 5 keer rond starte die liep moeilijk maar bleef wel aan, stukje gereden toen werd het echt minder naar huis en brandstofpomp ontmanteld auto stond stationair.kapje van brandstofpomp er af gehaald en kijken en voelen naar leidingen daarna legde ik mijn hand op de brandstofplompsteker auto viel uit en ging nooit meer aan ..
brandstof filter vervangen
brandstofpomp 3.6 bar bosch
nieuwe relai brandstof ookwel dubbelrelai genoemd .
leidingen doorgeblazen
geen resultaat zekeringen en plaats had ik al bekeken zekering 25 30 31 geen spanning
pen 1 van brandstofrelay ook geen stroom. relai is aan massa gelegd en de cilinders lopen vol dus blijft open injectoren
auto kan niet worden uitgelezen zowel niet met lmn als garage.... nu brand er ook geen symbolen meer op display allen accusymbool. functies doen het allemaal ook licht ramen alles behalve het multifunctioneel display kachel beding brand geen licht en geen werking. . garage zegt dat ebe bsi stuk is auto staat er nu .. haal hem weer op en zal dan is zoeken op kabel breuk zit ook alarm in ga deze verwijderen en dan van basis beginnen ik heb alleen geen goede schema. ik hoor ook geen tweede relai schakeling in het contact als ik sleutel omhaal eerste wel tweede niet stand 75 is dat volgens mij..hebben jullie enig idee hoe ik bepaalde dingen kan testen en zo kan uitsluiten van onderdelen
hoor graag jullie reactie s
mvg
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hallo ;}
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
6 jaar