Van 208 met climate control doet de aanjager / ventilator van de verwarming het spontaan niet meer. Op internet een tip gevonden van slechte connector achter linker zijpaneel middenconsole. Deze gecontroleerd maar zowel aan boven als onderkant connectpr een spanning van 12,5V tot 14V spanning reageerd iets op toeren instelling ventilator. Iemand nog tips of word het demonteren en vervangen van ventilator?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Stapje verder wel 14V op connector van de ventilator, nu dus bezig met demontage motor is los krijg hem alleen niet tussen pedalen en kachelunit door. Pedalen grondplaat losgehaald nu alleen probleem om remstang hoofdcilinder los van rempedaal te krijgen. Hoe zit dit vast?
Boel los gekregen maar helaas andere motor zonder resultaat, had vorige keer 14V op connector nu nog zo maar is onbelast. Zodra motor word aangesloten gaat deze naar 0V. Zal dan wel het regelblokje wezen wat voor de motor zit deze krijg ik er alleen niet uit zonder koelvloeistof leidingen te verwijderen. Weet iemand hoe ik de koelvloeistof leidingen kan verwijderen
2 jaar
Probeer eerst de motor direct aan te sluiten op 14V. Als hij dan draait hoef je hem niet te wisselen (motor is dan goed). Scheelt een hoop werk
2 jaar
Motor gewisseld zonder resultaat, vandaag ook kachelweerstand of wat het mag wezen gewisseld ventilator doet het weer. Maar helaas nu pen bediening hoofd koppeling cilinder afgebroken. Dus moet zien hoe ik hoofdkoppeling cilinder kan vervangen, of alleen de zuiger met pen kan wisselen.
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 208 of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar