👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Hallo, Moet bij een P 205 1.1 de kleppen ook een keer gesteld worden? Ik hoor namelijk wel iets tikken in het motorblok...
Geplaatst door
al 21 jaar lid
Kan nooit kwaad, Kleppen stellen inlaat 20 om uitlaat 40 honderdste, op z'n Frans.
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 205 of stel zelf een nieuwe vraag.
Kan nooit kwaad, Kleppen stellen inlaat 20 om uitlaat 40 honderdste, op z'n Frans.
21 jaar