Hallo
Na verschonen van de koelvloeistof in de garage , zijn erna problemen gekomen, de temperatuur van 90 naar 120 graden totdat er een stop teken komt, vervolgens zetten wij hem aan de kant en zakt de temperatuur , via de reservoir bak gooit hij het eruit, wat zou dat kunnen zijn?
Iemand enig idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Een goede indicatie is , hoeveel tapte je aan koelvloeistof af en hoeveel kon er weer in.
Op hoge plaatsen in het koelsysteem zitten ontluchtings-punten Soms een plastiek schroef en vaak op het thermostaathuis een zeskant kopje, die je een centimeter uit kunt draaien . Ook kan je op een hoog punt een slang los nemen en/ of bij de afvoer van de kachel.
Op de smeervoorschriftenlijst van Kroonoil staat dat er wel 7 liter van dat vocht in gaat.
Doe er je voordeel mee.
Hallo
Wij hebben het door een bedrijf laten doen, er ging 5,5 liter in en hij heeft hem ontlucht, ik neem aan dat ze weten wat ze doen en sindsdien hebben we problemen
6 jaar
Ta , dat wordt een lastige , wat zeggen ze bij de garage , laat eens diagnose stellen qua koppakking problemen.
Circulatie qua waterpomp en verstopping qua retourleiding naar tankje.
Hallo
Morgen weer terug naar de garage, aan de motor is niks te merken , hij loopt netjes op (4 pootjes) maar de temperatuur is na het verschonen normaal 90 graden maar dan loop hij op tot na 100 tot het rode lampje brand en dan staat er stop! En 1 minuut wachten en weer normaal 90 graden
6 jaar
Moet bijna lucht zijn of komt nu ineens een defecte waterpomp boven water.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
6 jaar