close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Peugeot 206: Koelwater

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: NFU, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 80

Afgelopen weekend reden wij voor het eerst met deze auto en nu kwam de watertemperatuur niet hoger dan 60 graden, de meter gaf dat ook aan en ook de kachel bleef koud, dus ik dacht de thermostaat is defect, deze heb ik gehaald en zal hem er vanavond inzetten, maar nu belde mijn zoon net dat de auto een melding aangaf van " watertemperatuur te hoog" en hij had stop aan in het display, mijn zoon voelde aan de motor en de slangen van de radiateur en alles was koud want hij was nog maar 2 kilometer van huis af toen die melding binnen kwam, direct daarna de motor weer gestart en alle meldingen zijn weg, de kachel en de meters gaven trouwens nog geen temperatuur aan wat alles was nog koud, kan dit nu ook door de thermostaat komen ? Dat de motor en de kachel te koud blijven dan zal de thermostaat waarschijnlijk defect zijn maar die melding snap ik niet, iemand een idee of oplossing ? Of ben ik met de thermostaat helemaal mis ???

Geplaatst door

R2d2 (0)

al 8 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Er zou lucht in het systeem kunnen zitten waardoor circulatie kvs onvoldoende is en vandaar de melding. Ontluchten met draaiende motor.

voyager 0

8 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.