Peugeot 406: koppaking

Bouwjaar: 1998, Brandstof: LPG, Motorcode: 1.8 16 v

ik heb in maart alles van de lpg laten vervangen verdamper injectors nullastkleppen en koprevisie nu het kouder werd kreeg ik problemen met koude motor ik moest veel langer op benzine blijven rijden wanneer de motor goed warm was liep hij als een zonnetje nu merkte ik dat de temp niet boven de 70 graden kwam dus liet ik de thermostaat vervangen bij mijn eerste rit zag ik de temp omhoog gaan maar de verwarming bleef koud en na enkele kilometers was de motor aan het koken een grote witte kwalm uit de uitlaat. KOPPAKING KAPOT!!!kan naar 18000km binnen 10 maanden de koppaking kapot gaan of lag het toch aan die thermostaat.de monteur zij dat de pakking was doorgeblazen bij de eerste cilinder aan de kant van de waterpomp daar kon de pakking niet kapot gaan door de temperatuur dat was meestal bij de vierde cilinder.wie kan hier zijn mening over geven groetjes sjouke.

heskamp51

Geplaatst door heskamp51 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 406? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

jan T (25) PRO, 17 jaar geleden

sjouke het is kooffie dik kijken maar het zou kunnen dat er een luchtbel ingezeten heeft daardoor de motor tewarm geworden is en daardoor de koppakking stuk gegaan.
want voor de tijd had je dit niet dus is dat het enigste wat ik op dit oogenblik logies vind klinken.

groetjes jan.

heskamp51 (0), 17 jaar geleden

het probleem is opgelost het is onder garantie gemaakt .toch bedankt.

Cor1822 (0) PRO, 17 jaar geleden

Mooi toch?

Goed geregeld dus, pluim!

Cor

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum