Hallo,
Busje lekt aan de 2de en 4de injector, 2de lekt het ergst. Wat kan de oorzaak van dit euvel zijn?
Graag jullie adviezen.
1ste en 3de zijn droog, 1ste is nat van olie te morsen van bij vullen. Bus lust elke 5000Km wel een liter olie.
Brandplaatjes, dichting kleppendeksel en bouten beugel injectoren vervangen en opgelost?
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-AP-gf...[/img]
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-DoZ55...[/img]
mvg Ben
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Klemkracht van de kikkers te laag.
Verstuivers demonteren , zittingen reinigen/slijpen , nieuwe brandplaatjes en eventueel een nieuwe verstuiver/voet , nieuwe kikker met bout en op het juiste moment vast zetten.
Er is dacht ik een technische memo voor het repareren van dit probleem.
Injectors onderworpen aan een retourtest, 4de injector geeft dubbel zoveel retour als de overige 3.
Kleppendeksel schoongespoten met hoge druk, zodoende alle vuiligheid eraf is.
Bus goed warm gaan rijden en dan injectors verwijderd, vierde zat wat vaster als de rest. Aangekoekt met roet, kopje volledig ingebrand. Dichtingen kleppendeksel zijn vernieuwd. Injectors zijn nu binnen voor te testen en de vierde om te reviseren.
[img]https://lh4.googleusercontent.com/-3xrum...[/img]
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-hXzEM...[/img]
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-lz_Va...[/img]
9 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Boxer of stel zelf een nieuwe vraag.
9 jaar