Ik heb van mij auto de hoofdrem cil, remklauw en slang vervangen lv van het remsysteem. Het probleem is dat de rem lv na het remmen vast blijft staan. Ik moet dan de ontluchtingsnippel los draaien om de druk van de remklauw af te laten vloeien. Ik heb de remklauw gecontroleerd en die schuift soepel heen en weer. Ik weet niet beter dan dat vanaf de hoofdremcil 1 leiding loopt naar onder toe en die doormiddel van een t-splitsing naar RA en LV word gescheiden. RV en LA heeft geen last van het vast blijven hangen. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zit er per circuit (LA/RV en LV/RA) toevallig nog 'n remdrukregelaar die je kunt verdenken? Is die nieuwe rem LV echt nieuw of komt ie van de sloop en toevallig ook niet goed? Komt de hoofdremcilinder als je het pedaal loslaat wel voldoende vrij zodat het compensatiegaatje ook inderdaad open is? Kan van alles zijn...
suc6
Peter
Hallo Peter,
Nee remklauw is niet nieuw maar als je deze met de hand kan bewegen , heen en weer, heb ik zoiets dat kan het niet wezen...toch. Voor zover ik weet zit er alleen een remdruk verdeler achter onder de auto voor de belading en remdruk achterremmen. Aan het compensatiegaatje zat ik ook al te denken maar moet RA dan ook niet vast blijven zitten?? er gaat van de hoofdrem cil een leiding naar beneden en die verdeelt over twee remmen en een blijft er vast staan. Ja ind kan van alles zijn maar ik sta voor een raadsel zeg maar he
gr bob
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar