Volgende probleem:
Multiriem kapot gelopen in 1000 stukjes.
Weet misschien iemand(afbeelding) hoe de riem oorspronkelijk loopt en wat de werking van de spanner is? (speciaal gereedschap)
Bedankt alvast
Groeten Robert
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
met en zonder airco[url=http://imageshack.us][img]http://img292.imageshack.us/img292/5747/...[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img292.imageshack.us/img292/9085/...[/img][/url]
16 jaar
Tja, die had ik dus ook.
[img]http://www.postimage.org/aVfVaNi.jpg[/img]
16 jaar
nu moet het 'zeker goedkomen, toch.
16 jaar
jahh heren bedankt alvast, hier kan ik wat mee!!!
Maar de spanner, hoe werkt die? Gewoon bout loshalen of is het zo'n ding die je moet kantelen?
Hoor graag hierover!!
Bedankt alvast
16 jaar
normaal gesproken zet je een sleutel op op die middelste moer en draai je hem terug
16 jaar
Geen idee hoe het bij de diesel is, bij de 1.8 16v (EW7) kon je de spanner met een moersleutel opzij duwen zodat de riem zonder spanning komt en je deze kunt vervangen.
16 jaar
jahh oke, maar volgens jullie(geleerden) hoeft er dus geen bout losgehaald te worden? Dacht dat ik gezien had dat er een opening voor een inbus inzit... misschien om hem te kantelen? We zullen morgen zien hoe het gaat!!
Nogmaals bedankt voor jullie advies
16 jaar
jaja volgens einstein moet je die zo kunnen kantelen
16 jaar
hahaha, we zullen het zien morgenvroeg. Zal wel weer de nodige strijd op gaan leveren. Zo lekker op de stoep en zonder hefbrug.
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar