👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo,
Ik heb een peugeot boxer waarvan in de zomer de distributie riem is gebroken.
Kleppen waren scheef dus een revisie van de kleppen laten uitvoeren.
Toen had de wagen +/-79000km.
500 km later is de vacuümpomp en de starter stuk gegaan.
Nu heb ik na 3000 km verder te zijn gezien dat er veel olie in de luchtfilter komt en het lekt er zo uit.
Hij start met moeite na 2 keer voorverwarmen. (start op 3 cilinders)
Nu denk ik dat er zuigerveren gebroken zijn van de slag.
Kan dit?
Mijn kosten zijn tot nu toe aan deze bestelwagen +-3750¤
De wagen is sneller versleten als de banden!!!
Cardans, banden zijn ook versleten
Doe ik hem het beste weg of maken.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hangt er een beetje vanaf hoe hij uiterlijk is, en wat voor motor er in zit. Het lijkt er toch op dat er meer met deze motor aan de hand is als er in eerste instantie werd gedacht, is er al eens compressie gemeten koud?
uiterlijk heeft hij veel blutsen en af en toe een roestplekje.
De motor is een 2.5 diesel.
we hebben de compressie nog niet laten meten.
Hoeveel mag de compressie verschillen per cilinder?
De motor heeft 83000km
20 jaar
Eigenlijk mag er geen groot verschil zijn in de compressie want dat merk je onmiddelijk in het stationair lopen koud, als hij er echt slecht uit ziet zegt dat wel iets over de bestuurder van dit voertuig misschien reden voor enige correktie daar!!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Boxer of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar