close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Peugeot 405 1.6: oplossing probleem

Bouwjaar: 1993

beste forrum helaas is mijn probleem nog niet op gelost ik heeft nog de regel uniet uit gelezen was geen code aanwezig voor een storing uitlaat ook niet verstopt zit pas een nieuwe op bougies vervangen het help allemaal niets de groeten Nico

Geplaatst door

lauda (0)

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Wat was je oorspronkelijke probleem, ik ka de eerste posting zo snel niet meer vinden, geef even de datum dat je het er voor het eerst op gezet hebt.

oldtimer 0
badge

20 jaar

aan oldtimer Jansen het probleem is acceleratie ik heb het op 09 01 2004 er op gezet intussen ook nog de distrubutie snaar ver nieuwt waneer ik snel wil accelereren houd hij in net of hij wat tekortkomt als ik langzaam accelereerd gaat hij wel tot150km/pu en nog gas over de groeten Nico

lauda 0

20 jaar

Beste Nico, helaas heb je op mijn laatste andwoord op je vorige posting nooit gereageerd,Maar niet getreurt we gaan gewoon verder, wanneer is het benzinefilter voor het laatst vervangen?En hoe is het met de co meting?Het lijkt mij dat jou probleem zonder specialistische hulp niet op te lossen is. Wat zegt degene die de distibutie vervangen heeft ervan?Groeten, Oldtimer.

oldtimer 0
badge

20 jaar

aan oldtimer Jansen het benzine filter is ongeveer een jaar geleden vernieuwt ik heb ook de benzine druk opgemeten is ook goed ik heb niet de opbrengst gemeten de riem heeft ik zelf vervangen de co meting is goed begin januarie apk gehad de groeten Nico

lauda 0

20 jaar

Beste Nico, wat voor poulie zit er op jou auto, is dat er één met een trillingsdemper ? Zo ja dan kun je er van uit gaan dat de buitenkant zich verdraait heeft ten opzichte van het hart waardoor je distributie niet op tijd staat.Als je een poulie hebt uit één stuk zou ik voor de zekerheid toch de distributie maar eens controleren . En ook de vacuumsensor is heel belangrijk. Een dealer kan met de diag zien of dat allemaal goed werkt.Succes,Oldtimer.

oldtimer 0
badge

20 jaar

Oldtimer, wordt de distributieriem niet aangedreven door het deel van de poulie dat vast met de krukas is verbonden ?. Ik zie niet hoe de door jou beschreven verdraaiing invloed heeft op de timing. Help mij eens uit de droom.

v.g.

Jan

Audifreak763 0
badge

20 jaar

Jan het gat in de poulie waar je de 10 mm pen in zet om de krukas te blokkeren zit in het buitenste deel, dus in het andere deel van de poulie.Ik hoop dat het duidelijk genoeg is,anders hoor ik het wel.sterkte Oldtimer.

oldtimer 0
badge

20 jaar

Aan oldtimer jansen ik heeft twee pennen gebruikt een in het nokken as wiel en een krukas wiel starterkrans geblokkeerd met speciaal stukjemet tandjes gespannen met duim en wijsvinger methode kunje mijn vertellen waar de vacuumsensor zit groeten Nico oja het is een vaste poulie

lauda 0

20 jaar

De vacuumsensor is met een dun slangetje verbonden met het inlaatspruitstuk. Volgens mij heb jij nog een mono point injectiesysteem en dan zit hij boven de radiateur.Mocht het niet zo zijn hoor ik het wel dan zoek ik het even voor je op want dan kunnen het 2 verschillende systemen zijn.Ik heb dan wel je gehele chassisnummer nodig.Groeten ,Oldtimer.

oldtimer 0
badge

20 jaar

aan oldtimer Jansen het is inderdaad een mono point injectie ik weet wat je bedoeld de MAP sensor die meet de druk in het inlaat spruitstuk die heeft ik ook aldoorgemeten als ook de temperatuur sensors de groeten Nico

lauda 0

20 jaar

aan oldtimer Jansen het is inderdaad een mono point injectie ik weet wat je bedoeld de MAP sensor die meet de druk in het inlaat spruitstuk die heeft ik ook aldoorgemeten als ook de temperatuur sensors de groeten Nico

lauda 0

20 jaar

aan oldtimer Jansen het is inderdaad een mono point injectie ik weet wat je bedoeld de MAP sensor die meet de druk in het inlaat spruitstuk die heeft ik ook aldoorgemeten als ook de temperatuur sensors de groeten Nico

lauda 0

20 jaar

Poeh, dan wordt het toch moeilijk zo over de computer. Wat zullen we nu noch eens bedenken.
Laat je injector maar eens ultrasoon reinigen.Succes Oldtimer.

oldtimer 0
badge

20 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 405 of stel zelf een nieuwe vraag.