Wij hebben een partner 1900 D en die slaat slecht aan. leidingen van brandstoffilter al om gezet en universeel filter gemonteerd maar het wordt niet beter eerder slechter. lijkt ontzettend op valse lucht maar doorzichtige leidingen vertonen geen lucht bellen. Start op drie cilinders of tenminste schuddend, maar rookt niet veel. gloeibougies en installatie al gecontroleerd alles goed bevonden. heeft iemand een goede oplossing, want ze hebben er wel meer last van.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoe oud is de Partner ? Ik zou de klepspeling even controleren en ik neem aan dat de gloeiers gecontroleerd zijn.
Geen druk op het koelsysteem of koelvloeistoflekkege?
deze cilinderkoppen gaan vaak defect. Er komt kvlstof in de cilinder en loopt even bereord na het starten.
Al en paar keer meegemaakt.
René
Afhankelijk van het gebruik van de DW8 is het mogelijk dat je in het leven van deze perfecte motor 1 of 2 maal de kleppen moet stellen.
Heb je de knijpbal?? in de toevoerleiding al gecontroleerd?
Check zoals Oldtimer aangeeft eens de klepspeling.Laatst ook nog gehad met een Partner Diesel met 70.000 km op de teller.
in het verleden ook peugeot dieselmotoren in een machine gehad, zouden ook nooit kleppen gesteld houven worden, totdat we startproblemen kregen en bleek dat de klepspeling niet goed meer was
Al oplossing gevonden?
19 jaar
inderdaad, kleppen moesten wel 2 keer gesteld worden. Alle inlaatkleppen hadden geen speling meer. bedankt voor jullie respons.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar