👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Had onlangs startproblemen door een te zwakke batterij na een nochtans lange rit.
(nieuwe batterij sinds deze zomer , auto heeft 140000km)
Nu heb ik ter controle een voltmeter aangesloten in de auto via het aanstekercontact.
Nu meet ik tijdens het rijden de ene keer 12.2V en de andere keer 14.2V.
Op de snelweg heb ik soms ook het verschijnsel bij gas geven 12.2V en gas lossen naar 14.2V.
Soms meet ik na het starten en stilstaan 12.2V en dan 14.2V.
Zou dit de alternator kunnen zijn ? of de vrijloopnaaf van de alternator ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dat kan, maar kan ook nog een versleten multiriem zijn die de dynamopoelie niet goed meeneemt. Controleer ook de stekkerverbindingen goed.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 508 of stel zelf een nieuwe vraag.
5 jaar