Contactsleutel van mijn 106 1.1 was zoek. Op de sloop een andere sleutel +ECU+tankdop+deursloten geregeld. E.e.a. overgezet, waaronder de ECU+transponder contactslot en sleutel. Daarna gestart, motor gaat rond... maar slaat niet aan. Wat mis ik???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kijk eens in de sleutel of de transponder wel aanwezig is .
Waarom niet gewoon eerst een nieuwe sleutel besteld ?
Transponder is aanwezig. Is gecontroleerd.
6 jaar
Plaats eens de laatste 8 cijfers van het chassisnummer , en het merk het 96 ……… nummer op de ECU .
Chassis nr: VF31CHDZE 52211803
ECU: BOSCH 96 315 287 80(beide de oude & nieuwe zijn gelijk zowel merk als nr.)
Nr. op de contactsleutel-transponder, is dat ook een soort van code?
6 jaar
Ik zie dat ik een fout heb gemaakt. Laatste 8 cijfers zijn: 52211803
6 jaar
Chassisnummer is onjuist .
Transpondernummer niet nodig .
Nummers lijken goed .
Als u het contact aanzet , hoort u dan de benzinepomp wel enige seconden ?
Heeft u diagnose apparatuur om te kijken of de ECU word vrijgegeven ?
Misschien toch ergens een stekkertje vergeten , niet goed gemonteerd .
Zekeringen links bij het stuur en onder de motorkap goed ?
Ik kan op dit moment geen elektrisch schema opvragen bij PSA Frankrijk .
Ik blijf nog even voor u zoeken , kom hier nog op terug .
Contact aan, benzinepomp krijgt stroom. Ik heb geen diagnose apparatuur om verder te kijken.
Alle zekeringen gecontroleerd(één van 5 amp. op plaats 4-mistachterlicht?- onder zekerkast onder het stuur was door/vervangen).
Nog geen succes:-(
6 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.
6 jaar