Hallo allemaal.
Mijn voertuig had een lekstroom van 0,2 Amp.Dit kwam tot uiting wanneer hij langer als drie dagen stilstond.Na de garantie natuurlijk. Bij het meten, en de zekeringen stuk voor stuk verwijderen, bleek het de deurvergrendeling te zijn. Daar zat een HS zekering in . Die er niet meer terug in wilde,zijn afmetingen waren anders, ook als de andere HS zekering. Ik heb er een 25 Amp zekering in gezet. De lekkage is over maar de deurvergrendeling doet het nu niet. Ook de display welke het olieniveau aangeeft waarschuwt dat er geen olie in de motor zit, maar wanneer de motor loopt, gaat dat weg. Hoe krijg ik de boel weer op slot. Bedankt voor de reakties. Han.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Belangrijk is de stroom te meten als de auto een tijdje van contact staat. Direct na van contact zetten van auto is de stroom meestal nog hoog.
Niet toevallig iets in gebouwd, radio, alarm of zo ?
Enigste wat ik me even voor kan stellen is dat er een schakelaar van de CV blijft hangen en dat hierdoor de stroom redelijk hoog blijft. Alle deuren en klep gaan wel goed open en dicht met de CV?
Hs is een shunt en hoort daar in,kan iets omhoog en past dan wel.
is om een gedeelte van de zekeringkast te voeden nl. het constante plus gedeelte.Een kleine stroom blijft altijd aanwezig om de processoren te voeden.denk eerder aan een slechte accu.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar