👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste autoliefhebbers.
Zoals mischien bekend bij jullie , ik ben al een tijdje bezig om een Peugeot 206 cc 2.0 litr 16 klepper op aan knappen.Na diverse probleempjes opgelost te hebben ,ben ik begonnen aan het onderhoud van de moter zelf.
Om te beginnen er ligt een ruilmoter in uit 2002 met weinig kilometers , De auto liep in het begin redelijk tot goed maar ik dacht een onderhoudsbeurt is altijd wel goed.Dus ik heb vervangen de accu, de bougies,het luchtfilter,de thermostaat,de olie,de koelvloeistof ,injectiereiniger toegevoegd.Het gasklephuis schoongemaakt en toen zag ik dat een vacuùmslang van de ontluchting was afgedopt aan beide kanten.Ik had deze weer aan elkaar gekoppeld maar het toerental was te hoog.Ik deze slangen weer afgedopt maar probleem bleef.Heb toen een nieuwe stappenmoter gemonteerd en een gaskleppositiesensor maar toerental blijft te hoog ondanks dat ik ook geprobeerd heb om alles opnieuw in te leren door er mee te rijden.Wie kan mij helpen met dit grote probleem.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Controleer eens het inlaattraject op valse lucht .
Heb ik ook allemaal nagekeken.enigste wat ik nog kan vervangen is een pakking onder het gasklephuis.
3 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar