IK heb gereviseerde verstuivers in mijn 2.0 hdi 90pk motor gemonteerd de eerste dag kwam ik niet boven de 3000 toeren uit en had geen vermogen. De volgende dag heb ik hem 10 minuten statiopnair laten lopen en had ineens het normale vermogen en toeren . de daaropvolgende dag (vandaag. Is ineens het vermogen weer weg en komt hij niet boven de 3000 toeren uit. Heeft iemand daar ervaring mee ? Wat kan het probleem zijn ? heeft de 406 een z.g.n. noodloop . ? Alle hup is welkom. Ik kan wel sleutelen maar van auto electronica snap ik helemaal niets.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heb je de verstuivers in geleerd.
brand er en storing lampje
heb je het systeem uitgelezen
groetjes jan.
Nee dat heb ik niet gedaan. Ik zou niet weten hoe want ik heb daar de kennis en de apperatuur niet voor. Wat is je advies ?
4 dagen
En ja er brand een storingslampje het bekende gevreesde gele motorstorings lampje. Maar dat brandde af en toe al voor de operatie dat was ook een van de redeen waarom ik er gereviseerde ingezet heb.
4 dagen
dat als eerste laten doen op de verstuivers staan codes die aangepast moeten worden
dat moet met een testkast gebeuren daarna zul je moeten kijken hoe het verder gaat.
groetjes jas
ok er zit niet ver van waqar ik woon (frankrijk correze) een dieselspecialist daar zal ik een afspraak gaan maken bedankt .
4 dagen
Ik denk dat je hiervoor naar de Peugeot dealer moet.
Dit moet ingeleerd worden met Diagbox
(Peugeot diagnose apparatuur)
Mits je onthouden hebt waar welke verstuiver uit komt en dan in die volgorde weer terug zetten.
Wat was de foutcode/reden dan dat je 4 verstuivers hebt vervagen? Ik weet niet waarom je weer een nw topic start, maar ik had je al gezegd dat je deze verstuivers niet in hoeft te leren.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.
4 dagen