Pontiac Trans Sport: ac delco bougies in de buurt van Haarlem?

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 3.1

Weet iemand een adres voor ac Delco bougies in de buurt van haarlem (N-H) Heeft de chevrolet dealer ze ook?

Bvd

Fred

Fred Hartman

Geplaatst door Fred Hartman (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Pontiac Trans Sport? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

27 Reacties

Hans4040 (330) PRO, 15 jaar geleden

Chevrolet dealer heeft ze zeker........(tenminste...de amerikaanse chevrolet)

Fred Hartman (0), 15 jaar geleden

Hans, dank voor de supersnelle reactie, ik ga morgen in haarlem kijken, zijn dit de zelfde als voor de Lumina?

Hans4040 (330) PRO, 15 jaar geleden

geen idee.........maar AC Delco is Amerikaans

Fred Hartman (0), 15 jaar geleden

Ok ik vraag het daar wel even.

Dank je

Fred

Hans4040 (330) PRO, 15 jaar geleden

AC DELCO R43TS SPARK PLUG, STANDARD PLUG
Dit moet hem zijn.
succes,

Hans.

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

AC-Delco, GST54 R, gewoon bestellen bij automaterialenzaak, anders bij gm-dealer dichtsbijzijnde voor Zandvoort is Century usa cars in hillegom

www.century-cars.nl

achtersten zijn wat lastig, maar de volhouder wint!! de kleine bougiedop (16) een kort verlengstukje en een knietje (kruisstukje) op de ratel en het moet lukken. Laat je niet de platina aansmeren (of ze moeten minder dan 10 euro per stuk kosten), gaan wel 150000km mee, maar de gewone ook wel 25/30000 en die kosten een eurotje of 4 per stuk (bij benadering) Wel ff kijken naar de elektrodeafstand voor je ze erin zet, door het transport willen ze wel eens te dicht staan, moet een mm of 8 zijn, maar dat weten ze daar ook wel.

suc6

gr

Peco Power

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

RECTIFICATIE!!!!!!!!!!!!!

Hans heeft gelijk, ik zat ff op een andere bladzijde in de catalogus en schijnbaar heb ik daar de bougie weggelezen, maar die is voor een 400 cub inch v8 met conventionele ontsteking.

De R43TS is de juiste!!! voor de 1992 3.1 ltr, rest van het verhaal blijft natuurlijk hetzelfde!

gr

Peco Power

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

[quote=Mercury]AC-Delco, GST54 R, gewoon bestellen bij automaterialenzaak, anders bij gm-dealer dichtsbijzijnde voor Zandvoort is Century usa cars in hillegom

www.century-cars.nl

een mm of 8 zijn, maar dat weten ze daar ook wel.

suc6

gr

Peco Power[/quote]
gaat niet lukken
o,8 en op lpg max 1 mm

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

Jerry, volledig gelijk, gisteren had ik een behoorlijke black-out, zeker te blij met die schitterende handel die binnengekomen is uit Zwitserland ;-)

0,6 tot 0,8 op lpg.

Gr

Peco Power

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

maakt niet uit
maar anders staat er iemand zn massa elect. te verlengen

rondepon (0), 15 jaar geleden

en welke schitterende handel was er binnen gekomen ? whahahah

Santa (0), 15 jaar geleden

Zwitserse kaas met ECHTE "inhoud".......?

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

Da,s geen zwitserse kaas, maar een Maasdammer, en d'r zit geen muis in maar een hamster (robovski) enne vertel mij niks over kaas, ik ben al 18 jaar kaasmaker bij de grootste van Nederland (ter wereld zelfs) en die auto's da's al een jaar of 30, da's een ernstig uit de hand gelopen "hobby"

Maar om de nieuswsgierigheid te bedwingen: 2 mercedes stationcars, een 230TE en een 240 TD (w123 voor de kenners) beiden redelijk, maar met het nodige werk qua carrosserie bij de diesel en iets aan de bodem bij de 230 .

Stuur dit soort dingen nou niet Claus, je wordt er zo weer afgegumd. www.probleembak.hyves.com

daar kan dat wel.

Gr

Peco Power

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

de kerst man is niet uit te gummen
hoogstens onzichtbaar te maken

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

"Undercover"bedoel je

Santa (0), 15 jaar geleden

Ergens op DOOR blijven gaan kan OOK weggummen veroorzaken, Peco.

Ik laat het hierbij.

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

Ik ook

Fred Hartman (0), 15 jaar geleden

Ze hadden de ac delco's niet in Hillegom maar deze met het boek "omgenummerd" naar motorcraft, zijn deze ook goed? En er werd gezecht 0.8 mm maar zo op het oog is dit nu veel meer...

Fred

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

Blijven ford freaks daar in hillegom => F(ix)O(r)R(epair)D(ailey) Definitie van Ford ;-)
maar zijn ook goed, even met een voelermaatje op 0,8 zetten, loopt ie beter op gas namelijk.

Gr

Peco Power

Fred Hartman (0), 15 jaar geleden

En op benzine? Heb geen LPG

groeten Fred

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

0.8 - 1 moet genoeg zijn . Achtersten is ff puzzelen, maar rustig doorzetten, de aanhouder wint.

gr

Peco power

Fred Hartman (0), 15 jaar geleden

Dank je

Fred

Fred Hartman (0), 15 jaar geleden

Heren, ik heb inmiddels de kabels (orig) vervangen en de bougies, er is wel iets veranderd. Na het starten gaat hij weer tussen de 500 en 2000 toeren heen en weer. Na even rijden is dit weg. Als ik hem in "n" of "p" zet hierna gaat hij heel hoog (2500) toeren lopen. Als ik het vacuum slangetje van de luchtfilter afhaal aan het kleine zwarte kastje met de groene stekker, lijkt hij even goed te lopen (station.) maar als ik gas geef slaat hij uiteindelijk toch weer af. Kan ik hier iets aan controleren/repareren? op het uitstekende deel van de luchtfilter zit een zwart blokje met "connect" erop klopt het dat er maar aan een kant een slangetje in gaat? Kan dat kleine zwarte kastje stuk zijn? Zijn er verder nog tips wat te proberen??

bvd

Fred

Mercury (0) PRO, 15 jaar geleden

kastje is je massaflowmeter en ja, die gaan wel eens stuk. zou kunnen, het is een 3.1, moet ik even nadenken, 3.8 komt meer voor. blijf je even het antwoord schuldig want moet eerst ff de motor goed voor de geest halen in een ts met 3.1. morgen weet ik meer (hoop ik)
gr
Peco power

Fred Hartman (0), 15 jaar geleden

Dank voor de reactie, ikk wacht af...

Fred Hartman (0), 15 jaar geleden

Iemand al en een idee? ik rijdt nu met het slangetje van de mass flow meter af en hij rijdt beter, lijkt meer vermogen te hebben, (luchtslangetje losgetrokken) en ik vond een los slangetje onder de luchtfilter deze aangesloten op de andere kant van het "connect" blokje op de luchtinlaat luchtfilter. Alleen stationair draait hij vaak nog te laag, nieuwe MFM beteld in duitsland, even kijken of dit helpt.

Nog even twee hele andere dingen hoe krijg ik mijn kontaktslot eruit of gemaakt? Ik kan n.l. zonder sleutel starten, en een ander dus ook en aangeziek mijn achterklep niet op slot wil is dit niet zo fijn.

En hoe krijg ik in vredesnaam die raamzwengel eraf om binnen in mijn deur bij de cv te komen?

Willyz (0) PRO, 15 jaar geleden

Gewoon bij XXXbestellen XXX


reclame is niet toegestaan.
moderator

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Pontiac Trans Sport of stel zelf een nieuwe vraag.