Beste forum gebruikers,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem.
Heb een porsche 924 gekocht van bouwjaar 1979.
Als je hem op het contact zet blijft de brandstofpomp maar door gaan! Normaal moet ie toch ophouden ??
Ook wil de auto helemaal niet starten! Zou dat kunnen komen omdat ie dan verzuipt doordat de pomp door blijft gaan??
Zo ja? hoe kan ik dit dan oplossen??
Hoop echt dat er iemand is die me hier mee kan helpen
mvgr
mike
0623847724
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
druk regelaar en brandstof druk meten
pomp relais wat blijft plakken
en hoe los ik dit op?? een ander relais?? en de brandstof druk hoe meet ik die??
alvast bedankt
16 jaar
een ander relais is t simpeste en goedkoopste
voor de brandstof druk moet je meters en gegevens hebben
kan ik wel opzoeken maar er is vast iemend die t bij de hand heeft
zou super zin als je me daarbij kunt helpen!!!
hoor graag van je !!
gr mike
16 jaar
wordt dan niet eerder dan maandag
is het toevallig een K jetronic injectie systeem?
zoja, dan kan het zijn dat de luchtweger niet helemaal terug op zijn plaats komt en schakeld hij de brandstofpomp continu.
zit een microschakelaar in k jetronic regelunit.
druk in dit geval de luchtweger eens met de hand naar beneden en kijk of hij stopt met draaien.
dit komt vaker voor als auto een keer een bach-fire gehad heeft.
gr Bart
Zit er wel brandstof in de tank?
Hans
denk zelfs KE JETRONIC
waar kan ik een K jetronic injectie systeem aan herkennen???
en de luchtweger die zit toch onder de plaats waar de leidingen (benzine) bij elkaar zitten?
hoop dat ik het zo een beetje goed uit leg!!
als dat het geval is kan ik er dan vanaf komen door een nieuwe luchtweger te kopen??
mensen met info mogen me ook bellen hoor.!! 0623847724
is er toevallig ook iemand die weet waar de benzine druk regelaar zit?
16 jaar
volgens autodata is het : Bosch K-Jetronic, MFI-c
zit onder de lucht inlaat slang
en de druk regelaar zit aan de zijkant van de weger
Misschien heb je hier iets aan?
http://porsche.elevate.nl/
http://www.clubs.nl/community/default.as...
beste mensen ik wil jullie allen danken voor de antwoorden.
Ik heb besloten om de porsche te gaan strippen en te gaan restaureren!!
zal de voortgang bij houden op internet, zodra de site klaar is vermeld ik hem zeker hier ff!!!
gr mike
16 jaar
oke, succes met het project.
Maar wat doe je dan met het motor probleem?
dank je wel!! Heb een andere motor met andere versnellingsbak gekocht voor het project!!
Misschien dat er hier ook nog mensen zijn die een electrische schema hebben van de 924??
bvd
mike
16 jaar
Een schema heb ik helaas niet voor je, maar wel een datalijst met technische gegevens.
Dus als je daar wat aan hebt.............
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Porsche 924 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar