Porsche 924: Brandstof pomp blijft doorgaan ! Auto wil niet starten!!

Bouwjaar: 1979, Brandstof: Benzine

Beste forum gebruikers,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem.
Heb een porsche 924 gekocht van bouwjaar 1979.
Als je hem op het contact zet blijft de brandstofpomp maar door gaan! Normaal moet ie toch ophouden ??
Ook wil de auto helemaal niet starten! Zou dat kunnen komen omdat ie dan verzuipt doordat de pomp door blijft gaan??

Zo ja? hoe kan ik dit dan oplossen??

Hoop echt dat er iemand is die me hier mee kan helpen

mvgr

mike

0623847724

mikemasters

Geplaatst door mikemasters (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Porsche 924? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

16 Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

druk regelaar en brandstof druk meten
pomp relais wat blijft plakken

mikemasters (0), 16 jaar geleden

en hoe los ik dit op?? een ander relais?? en de brandstof druk hoe meet ik die??

alvast bedankt

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

een ander relais is t simpeste en goedkoopste
voor de brandstof druk moet je meters en gegevens hebben
kan ik wel opzoeken maar er is vast iemend die t bij de hand heeft

mikemasters (0), 16 jaar geleden

zou super zin als je me daarbij kunt helpen!!!
hoor graag van je !!

gr mike

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

wordt dan niet eerder dan maandag

autobedrijf van breugel (0) PRO, 16 jaar geleden

is het toevallig een K jetronic injectie systeem?
zoja, dan kan het zijn dat de luchtweger niet helemaal terug op zijn plaats komt en schakeld hij de brandstofpomp continu.
zit een microschakelaar in k jetronic regelunit.
druk in dit geval de luchtweger eens met de hand naar beneden en kijk of hij stopt met draaien.
dit komt vaker voor als auto een keer een bach-fire gehad heeft.

gr Bart

Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden

Zit er wel brandstof in de tank?

Hans

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

denk zelfs KE JETRONIC

mikemasters (0), 16 jaar geleden

waar kan ik een K jetronic injectie systeem aan herkennen???
en de luchtweger die zit toch onder de plaats waar de leidingen (benzine) bij elkaar zitten?

hoop dat ik het zo een beetje goed uit leg!!

als dat het geval is kan ik er dan vanaf komen door een nieuwe luchtweger te kopen??

mensen met info mogen me ook bellen hoor.!! 0623847724

is er toevallig ook iemand die weet waar de benzine druk regelaar zit?

Hans4040 (315) PRO, 16 jaar geleden

volgens autodata is het : Bosch K-Jetronic, MFI-c

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

zit onder de lucht inlaat slang
en de druk regelaar zit aan de zijkant van de weger

mikemasters (0), 16 jaar geleden

beste mensen ik wil jullie allen danken voor de antwoorden.
Ik heb besloten om de porsche te gaan strippen en te gaan restaureren!!

zal de voortgang bij houden op internet, zodra de site klaar is vermeld ik hem zeker hier ff!!!

gr mike

Hans4040 (315) PRO, 16 jaar geleden

oke, succes met het project.
Maar wat doe je dan met het motor probleem?

mikemasters (0), 16 jaar geleden

dank je wel!! Heb een andere motor met andere versnellingsbak gekocht voor het project!!

Misschien dat er hier ook nog mensen zijn die een electrische schema hebben van de 924??

bvd

mike

Hans4040 (315) PRO, 16 jaar geleden

Een schema heb ik helaas niet voor je, maar wel een datalijst met technische gegevens.
Dus als je daar wat aan hebt.............

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Porsche 924 of stel zelf een nieuwe vraag.