Porsche 964 220.000 km, 1991, fabrieksairco. Voldoende R134a op correcte druk. Schakelaar airco aan/uit werkt correct en magneet-tik is hoorbaar op de airco-pomp bij inschakelen airco. V-riem slipt niet van de pomp. De hogedruk leiding naar de verdamper helemaal voorin de auto wordt niet warm als de pomp minimaal 5 minuten stationair draait. De lagedruk retourleiding van de verdamper naar de pomp is niet koud, vormt zich geen condens op. In het interieur blijft het dus warm geen koude lucht uit de uitstroomopeningen. Offerte voor een ruilpomp vragen ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Om te beginnen bedoel je denk ik de condensor voorin de auto.
De opmerking onder juiste druk kan ik niet helemaal plaatsen, omdat als ik het verhaal zolees de compressor niets doet.
Als er een meterset aangesloten is en je schakeld de airco in en de magneetkoppeling slaat in , wat gebeurt er met de drukken ? gebeurt er uberhaubt wel iets?
Blijft de magneetkoppeling wel ingeschakeld.
Dank voor je snelle reactie. Inderdaad is het beter nog geen conclusies te trekken over de werking van de compressor tot er goed is gemeten. Ik heb een eenvoudige manometer, die aangeeft helemaal vol, op het randje van ''te vol''. Maar de airco specialist heeft beter spul. Ik ga er 1 zoeken en een afspraak daar maken.
12 jaar
Met een manometer is absoluut niet tezien of een systeem voldoende koudemiddel bevat.
1 kg met een bepaalde temperatuur geeft netzoveel druk als 10kg onder deze zelfde temperatuur.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Porsche 911 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar