Renault Megane: automaat

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 e automaat

HOi mensen weet misschien iemand een automatenspecialist rondom purmerend/amsterdam.

BARRY831

Geplaatst door BARRY831 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

17 Reacties

p impink (0), 17 jaar geleden

Barry

Ik weet wel een automatenspecialist rond A'dam maar ben er nog even niet over tevreden.Service is ??

Vr Gr Peter

p impink (0), 17 jaar geleden

Sorry Barry ik ben vergeten te vertellen dat je maar eens op pagina 2 moet kijken onder probleem automaat.
Daar staat mijn verhaal.
Vr Gr Peter

BARRY831 (0), 17 jaar geleden

sorry maar kan het niet vinden de topic, weet jij een adres ik begrijp je antwoordt niet zo goed

CARS&MOTORS (0) PRO, 17 jaar geleden

even in telgids kijken.
in dronten zit een zeer goed bedrf.met prima serv.
of via int.net googelen.op versn bak dronten

AS1 (105), 17 jaar geleden

[quote=CARS&MOTORS]even in telgids kijken.
in dronten zit een zeer goed bedrf.met prima serv.
of via int.net googelen.op versn bak dronten[/quote]
Is dat Auto Techno Service? Die hebben ooit flink geblunderd met mijn vorige auto...
Maar goed, zal hopelijk een incident zijn geweest.

CARS&MOTORS (0) PRO, 17 jaar geleden

iedereen maakt fouten.
hun zullen ook niet 100% perfct zijn,maar staan wel achter hun werk en geven via telefoon ook uitleg en ondersteuning.

p impink (0), 17 jaar geleden

Barry
In P'rend zit een automatenspecialist(?) AVS.Hier heb ik mijn auto dus laten maken maar had hetzelfde probleem terug naar huis als waarvoor hij heen is geweest.Hierover is bij mij dus nog niet het laatste woord over geschreven.Op het industrie terrein waar ook groenhart zit.

p impink (0), 17 jaar geleden

Cars en Motors.
Even een vraag aan jou.
Waarom verwijs je Barry niet naar AVS in P'rend.Ben je hier niet zo tevreden over?

CARS&MOTORS (0) PRO, 17 jaar geleden

ik heb verscheidene geprobeerd.
bij deze mensen in dronten heb ik ook via clienten die ik doorstuurde (o.a. taxi's )og geen negatieve dingen gehoord.
het enige vooraf was weleens "bij die boeren".
heb ook van hun weleens een bak terug gehad met een probleem,kreeg dan tl.ondersteuning, en als dit niet ging kwamen ze wel langs.
daarom.

BARRY831 (0), 17 jaar geleden

avs purmerend ben ik ook geweest, voor een prijsopgave vondt het niet zo geweldig het is natuurlijk op een makkelijke manier geld verdienen.Jerry bedoel jij nou avs of een ander bedrijf

CARS&MOTORS (0) PRO, 17 jaar geleden

volgens mijis het ats.
kan dit wel even nakijken.
is alweer een poos geleden dat ik een bak heb laten reviseren.
kan tegen woordig via andere conectie met eigen revisie bedr. in roemenie aan bakken met garantie komen.
doet daa alleen versn bakken

AS1 (105), 17 jaar geleden

http://www.autotechno.nl/
ATS heet tegenwoordig TPR. Site is disabled, komt lekker betrouwbaar over... ;-)

Even een korte uitleg wat mijn ervaring is met die gasten.
Ik heb in 1999 een R21 automaat gekocht met een bij ats gereviseerde bak.
Deze ging vervolgens steeds in noodloop. Auto terug naar ats, deze zou elektrische storingen hebben, dat moest eerst worden opgelost.
Uiteindelijk is bij drie (!) Renault dealers geconstateerd dat de oliedruk te hoog was. Ats was het daar niet mee eens. Interface met daarin elektrokleppen intussen nog een keer vernieuwd, hielp niet.
Intussen teneinde raad via via een adresje van een Renault specialist in Arnhem gekregen. Hij adviseerde het hydraulisch blok nog een keer te laten schoonmaken. Dat is gedaan. Ik de auto ophalen. Hij schakelde 1 keer met een klap, toen was het permanent noodloop geworden.
Mijn vertrouwen in ats was tot het nulpunt gedaalt en heb de wagen (met alleen 3e versnelling) gelijk naar Arnhem gereden.

De specialist constateerde een te hoge oliedruk (goh, dat had ik eerder gehoord).
De afstelplug voor de oliedruk was uitzonderlijk ver ingedraaid. De elektrodrukmodulatieklep was doorgefikt door de te hoge oliedruk.
Hij heeft de druk aan de hand van praktijkwaarden weer goed gekregen en de interface vervangen. Auto heeft daarna nooit meer een noodloop gehad.

Het ergste is nog dat na confrontatie met al dit, ats niet thuis gaf. Ik moest maar een juridisch bureau inschakelen...

BARRY831 (0), 17 jaar geleden

ja veel antwoorden alleen weet ik nog steeds niet wat ik nou het besta kan gan doen met mijn auto die su niet naar zijn 4doorschakeld en daar tussen tussen de drie en 4 twijfelt en dan in storing slaat. en dan alleen nog maar in zijn drie rijdt op deze manier rijdt ik dus. Wat kan ik nou het beste doen.

AS1 (105), 17 jaar geleden

Zie tip in andere thread. Laat de compressie van de motor meten.

BARRY831 (0), 17 jaar geleden

is dat dan af te lezen aan een storing of kunnen ze dit ook gewoon zou uitlezen. Ik ben namelijk bij de renault dealer geweest en die hebben de storing uitgemeten hebben een sensor vervangen probleem is er nog steeds, ik heb niets van de dealer vernomen over druk of compressie. De auto heeft drie dagen bij de dealer gestaan maar hebben niets kunnen vinden alleen dat de automatenbak niet goed meer is en er dus een nieuwe geplaatst dient te worden. Ik heb ook niets gehoord over olie druk olie vervessen ga zo maar dooe. Ik vindt het raar dat de delaer aan de buitenkant van een automaten bak kan zien dat de automatenbak stuk is( miasschien omdat de kostprijs rond de 3300 euro ligt)

AS1 (105), 17 jaar geleden

Dit topic gaat alleen over automaat specialisten.
Laten we hier: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
verder gaan om het overzichtelijk te houden.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.