Heren,
ik heb hier een Kangoo met de volgende klacht/ cq storing
Zo af en toe weigert de automaat om uit de P stand te komen, op dat moment brandt motor MIL en automaat MIL, en kan de pook niet uit de P.
Foutcodes uitgelezen:
MMC: Geen communicatie met BVA (DF013)
Automaat, geen foutcodes aanwezig.
heb al een voedings draad door gesoldeert omdat deze op meerdere plekken was gebroken, voor de rest aan de bedrading niks te zien, heb de bedrading al door gemeten met een V4 meting en belast met een 21W lamp.
Accu al los gehad, maakt geen verschil, storing treed willekeurig op. De laatste keer dat de storing er in zat, heb ik ff zitten trekken aan de stekker van de BVA ECU, toen deed hij het weer.
ECU automaat al los gemaakt om te controleren op vocht oid, niets bijzonders aan te zien
betreft een Kangoo zonder MUX
Automaat DP0
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Vandaag nog een extra massa op de BVA ecu gesoldeert, en de auto maar weer mee gegven storing komt op dit moment niet terug, wordt af wachten en geluk hebben dat de fout permanent er in blijft, hij zit er nu telkens tijdelijk in...,.
Staat hier weer,
Klant had bonus dit keer er bij velmelt dat er ook startproblemen zouden zijn, uitteraad op de zaak niks aan de hand, alles storings vrij, start relais open gemaakt en deze was aardig zwart van binnen. Hopen dat het goed blijft.
Anders gaat de PCM maar enkeltje sloop
Controleer de turbo maar, dit zal wel een variable turbo zijn. Als deze niet goed regeld en de druk loopt te hoog op gaat de ECU over op noodprogramma en schakled de automaat uit om motor schade te voorkomen.
Gr J. Janssen ATC
een Turbo op een 1400 benzine, uit 2001>?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar