Hallo,
Ik heb een nokia carkit en wil deze inbouwen in een Scenic.
16.16v RXE, bouwj. 2000
Is deze hierop voorbereid en zo ja waar zit deze aansluiting.
Of moet ik verloopstekkers aanschaffen?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.
ga even langs een dealer en vraag het gewoon of een specialist die carkits ed inbouwen
21 jaar