Na het vervangen van de discributie zijn deze problemen ontstaan:
-In het begin na het opstarten ging de motor/toerenteller onregelmatig lopen (nu niet meer).
-De motor als ie koud is voelt een beetje zenuwachtig en nog steeds (als ie warm wordt voelt het minder).
-Bij boven de 2000 toeren gaat de motor inhouden (een stoter gevoel).
-Bij het loslaten van de koppeling tijdens het rijden valt de toerenteller niet gelijk terug/stil op zijn plek (900 toeren), maar hij gaat heen en weer schommelen tussen de 900 en 1200 toeren.
-En onlangs bij hard weg trekken verlies de motor zijn vermorgen bij loslaten van de koppelen en tegelijk gas geven na het schakkelen van 2 naar 3 en van 3 naar 4.
Heeft dit niet te maken met het onjuist afstelling van de riem dan wel van de brandstofpomp? Volgens de garage heeft dit te maken met electronica...by the way: de motor geeft geen storing.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wacht met belangstelling op jullie reactie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
je heb waarschijnlijk toch een klein foutje in distributie zitten 1 tand is genoeg om het hele zooitje elektronica in de war te schoppen.
Johnnysloop,
Thanks voor je antwoord. Nog een vraag:
Als je het laat uitlezen, komt het wat uit? zo ja, waar moet je dan op letten? ik bedoel, wat moet er uitkomen om de genoemde conclusie te kunnen bevestigen?
Hoor van je en bij voorbaat dank.
14 jaar
Mogelijk dat het eruit komt, maar zeker is dat niet. Ik zou kijken of alles nog op tijd staat, is de jouwe krukas spieloos of is hij met spie?
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar