close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Renault Modus 2005: Fussee kogels

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: K4J G7, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 72

Ik heb gister beide fussee kogels vervangen. Deze zitten in de draagarmen geperst.
Wat me opviel, is dat deze echt letterlijk alleen geperst zijn en niet geborgd. De oude niet, en de nieuwe ook niet. Ook al zou ik in de groef een seegering plaatsen, dan heeft deze weinig functie, omdat die niet tegen de draagarm aan zou komen.
Is dit normaal zo? Vasthechten zou een optie zijn, maar is dat ook nodig?

.

Geplaatst door

John5711 (0)
badge

al 21 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

nee

Als hij zwaar genoeg er in ging is dat niet nodig .

Dank voor je antwoord Bandenmannetje.
Maar wat bedoel je met "nee"?
Geen seegerring, geen laswerk of geen van beide?

John5711 0
badge

4 jaar

Met het inpersen moest er redelijk wat kracht worden gezet, dus ze zitten echt vast.
Dus dan is het goed zo kaleido 1? Ik vind het een beetje vreemd, maar de originele zaten ook zo. En een seegerring is natuurlijk ook niet voor het letterlijk bevestigen van een fussee natuurlijk.

John5711 0
badge

4 jaar

Maak je geen zorgen .

Na een weekje en een aardig aantal kilometers lijken de fuseekogels inderdaad gewoon goed vast te zitten.
Ik blijf het een vreemd systeem vinden, maar goed.
Dank jullie voor de reacties.

John5711 0
badge

4 jaar

Inderdaad maak je geen zorgen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Modus of stel zelf een nieuwe vraag.