close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Renault Laguna: hoog co, hoog hc, laag lambda

Bouwjaar: 1995

deze renault laguna 1.8 8v rijdt perfect maar co is 10%. beetje te hoog. en dus een probleem voor de apk. lambda sonde/ katalysator/ spruitstukpakkingen/ bougies vervangen. brandstof druk 2.3 bar.[mono point injectie] en geen fout uit te lezen in de regeleenheid. verder start de auto perfect en rijdt hij ook goed en houdt niet in. andere ecu en injector geprobeerd, maar reageert nergens op.
wie heeft de oplossing.

Geplaatst door

boslaan (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Heb je de Mapsensor gecontroleer? Vaak de boosdoener.

Siem Bijman 680
badge vip badge

19 jaar

op het diagnose apparaat staat bij een een stil staande motor 1013 mbar en bij een draaiende motor stationair ong.300mbar. en als je het vacuum slangetje eraf trekt slaat de motor af. maar kan even een ander proberen.

boslaan 0

19 jaar

Temperatuursensor waarschijnlijk defect.

Henk Nobach 0
badge

19 jaar

2.3 bar benzinedruk is toch veel te hoog voor een monopoint, moet vogens mij rond de 1.0 - 1.2 bar liggen

geert3496 0
badge

19 jaar

Je hebt gelijk Geert;1.06 +- 0.05 bar.

Henk Nobach 0
badge

19 jaar

Als de druk inderdaad tehoog is moet je de retourleiding eens controleren.Misschien verstopt of dicht geknepen, waardoor ook de druk te hoog wordt.

Harm4133 0

19 jaar

hallo iedereen. bedankt voor jullie ideeën. maar na het complete inspuithuis te hebben vervangen was het probleem verholpen. alle fouten zijn uit het systeem.

boslaan 0

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.