close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Renault Laguna: houd in

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 16V TURBO E4

deze auto komt niet op toeren bij 3000rpm lijkt het net of de uitlaat verstopt zit als je dan een beetje met gas speelt gaat hij op eens weer we hebben de uitlaat tot aan de kat.er af gehaalt maar dat maakt niks uit mijn vraag is komt het wel eens voor of de kat verstopt is of is het wat anders de auto heeft geen fout kodes en benzinedruk is ook goed.we hebben vandaag de kat. er onderuit gehaalt deze bleek helemaal leeg te zijn dus een nieuwe gemont.nu ben ik er mee gaan gaan rijen en als het probleem begind bij +_ 4000 rpm dan gaat de lambasonde waarde van voor de kat naar bijna 2volt en zakt de lambdasonde waarde na de kat naar bijna 1mv.dus het lijkt of hij staat te verrijken zo in de werkplaats viergastest is hij perfect en bij het uitlezen ook geen fouten

Geplaatst door

jantjes (0)
badge

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

zit die klep/stang van de turbo niet vast? neem aan dat ie uitgelezen is?

timhoeks 0
badge

14 jaar

turbo zelf die vast zit??draait de as soepel

abc 0
badge

14 jaar

[quote=jantjes]deze auto komt niet op toeren bij 3000rpm lijkt het net of de uitlaat verstopt zit als je dan een beetje met gas speelt gaat hij op eens weer we hebben de uitlaat tot aan de kat.er af gehaalt maar dat maakt niks uit mijn vraag is komt het wel eens voor of de kat verstopt is of is het wat anders de auto heeft geen fout kodes en benzinedruk is ook goed.we hebben vandaag de kat. er onderuit gehaalt deze bleek helemaal leeg te zijn dus een nieuwe gemont.nu ben ik er mee gaan gaan rijen en als het probleem begind bij +_ 4000 rpm dan gaat de lambasonde waarde van voor de kat naar bijna 2volt en zakt de lambdasonde waarde na de kat naar bijna 1mv.dus het lijkt of hij staat te verrijken zo in de werkplaats viergastest is hij perfect en bij het uitlezen ook geen fouten[/quote]
sorry ik ben een beetje laat met de oplossing het probleem was de eerste lambdasonde deze deet af en toe raar.

jantjes 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.