close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Renault CLIO: koelvloeistof druk te hoog

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Motorcode: D4F H7, Motorinhoud (cc): 1200, Vermogen (kw): 74

Enkele weken geleden,stond mijn peugeot 207 1.4 benzine,stationair te draaien,toen het expansie vat barste,alles onder de koelvloeistof,mijn plan getrokken,nieuwe koppakking er in,
testen, laten draaien ,voorzichtig de dop van het expansie vaatje er af en er kwam weer allemaal stoom en kokend water uit,inmiddels is weer de kop er af,de pakking is nog als nieuw,kan nergens een scheur in ontdekken, nu moet ik zeggen,ik heb geen nieuwe bouten gebruikt en de kop niet laten slijpen,maar die was nog vlakker dan vlak,mischien iemand een tip?

Geplaatst door

Ub 40 (0)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Waarom 2 keer het zelfde Renault en Peugeot. dit is niet grappig u never get 40 this way

Als de kop vast zit met rekbouten, mogen die niet opnieuw worden gebruikt: de kop wordt dan niet egaal/vast genoeg op het blok getrokken en de koppakking kan dan lekken zonder dat hij kapot is. De vraag is dus of het rekbouten zijn of niet.

Heino4267 655

6 jaar

Ik wil nog even toelichten,dat ik absoluut abuis was,met de renault,het had dus der peugeot moeten zijn, dit komt omdat ik aan alle twee wel eens sleutelt
Wat betreft de kopbouten,zal ik gewoon zo als normaal, nieuw monteren.

Ub 40 0

6 jaar

Ik heb het advies opgevolgd en de schuldige,was toch de thermostaat, dus nu is het weer ok.
Bedankt mensen.

Ub 40 0

6 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.