👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste Renault vrienden,
Ik heb wat advies nodig.
Na al mijn ellende van de afgelopen jaren en vele euro's lichter, heb ik 12000 Km zorgeloos kunnen rijden. Das al een hele prestatie.
Nu het volgende, en hij doet het niet constant,
Ik ben aan het rijden en trap de koppeling in om uit te rollen naar een verkeerslicht. Toerenteller valt terug naar 800 toeren en klapt meteen door naar 0. Indien mogelijk laat ik de koppeling weer opkomen en motor slaat weer aan. Als de Auto afslaat omdat ik de koppeling niet op kan laten komen start hij niet direct. Veel geduld hebben en niet frusti raken want na een tijd van 10 Min slaat hij weer aan.
Boord spanning gemeten, die is goed na vervangen accu.
Dynamo eraf gehaald en weggebracht, doorgemeten is goed.
Hij doet het bij rijden op benzine als op gas.
Kan geen vast patroon vinden.
Warme of koude motor heb ik nog geen verschil kunnen vinden.
Kan iemand ff meedenken. Ik kom er niet uit.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zou het niet toevallig in de ontsteking module zitten? Ik heb het jaren terug meegemaakt wel is waar met een ander automerk, maar toch. Bij mij was het zo dat ik boven 1500 tpm. gewoon kon rijden met de warme motor. Daaronder sloeg die af en was moeilijk te starten.
Ijzervijlsel op je BDP-sensor?
Je kunt dat zelf controleren: de BDP-sensor zit boven je vliegwiel op het koppelingshuis tussen motor en versnellingsbak.
10 jaar
Sorry vergeet de oplossing erbij te plaatsen.
Bdp sensor stekker was inwendig vochtig door een koelvloeistof lekkage van de oliekoeler.
9 jaar
Mooi dat het opgelost is. Verder niet te snel wanhopen, want de nukken van deze auto zijn goed bekend en goed op te lossen.
9 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar