close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Renault Twingo 2009: Motormanagement met baco oranje

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Benzine, Motorcode: D4F J7, Motorinhoud (cc): 1200, Vermogen (kw): 56

Mijn lampje van motormanagement brand met baco
Uitlaten lezen en gaf oliedruksensor aan vervangen en was oke maar naar 2 dagen weer het zelfde probleem toen maar weer vervangen en nieuwe olie erin plus filter en oliepomp vervangen omdat druk is gemeten en die liep naar beneden na dat alles was lampjes uit maar heb rit gemaakt van 200 km op snelweg niets aan de hand maar nadat ik weer weg ging ging die weer aan weer oranje nu is mijn vraag wat kan het nog meer zijn dus zenzor vervangen olie filter en olie vervangen plus oliepomp vervangen
Graag goed nieuws ik ben het spoor een beetje kwijt o ja het is een lpg 1.2 misschien maakt dat ook wat uit
afz yvonne

Geplaatst door

Jaarsveld (0)

al 3 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Wat heeft de motor gelopen qua km.
Zou toch weer de oliedruk laten meten.
Hoe is het onderhoud uitgevoerd elke 10000 km olie ververst en kwaliteitseisen olie er in ?

We hebben een oliepomp gevonden en nieuwe olie gezet plus oliefilter vervangen en oliedrukzensor vervangen ik heb hem ruim 1 jaar en nooit geen klachten gehad maar net wat je zeg na die oliepomp te hebben vervangen hebben we dacht ik niet de druk gemeten maar dan is het nog vreemd rij aan 1 stuk 200 km niets aan de hand en stap uit en na 5 min weer in en rij een stuk en pats daar heb je de lampjes weer

Jaarsveld 0

1 jaar

Wat ik zeg , voor de zekerheid oliedruk meten .
Kan ook bedrading of een probleem in je dashbord zijn.

Nee na het plaatsen van nieuwe olie en oliepomp plus de filter en oliezensor was het probleem niet meer terug gekomen gelukkig

Jaarsveld 0

1 jaar

Hoi je olie eens in de gaten en ruik er ook eens aan bij het peilen: wellicht heb je last van olieverdunning (benzine in de olie) door een hangende injector of een steeds niet lukkende regeneratie.

Heino4267 645

1 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.