staan er geen tekens op de wielen om ze terug op tijd te zetten
of hoe krijg ik ze anders goed
dank u bij voorbaat
Inderdaad, een 2e topic starten voor hetzelfde probleem is niet nodig.
Gewoon doorgaan met http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
mvg,
Moderator Problemcar.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.
waarom gaat u niet verder op http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i... dit schept verwarring of vertrouwt u renault monteurtje niet
14 jaar