Gisteren lektest gedaan op de injectors, na 18 minuten ieder dezelfde hoeveelheid en weinig(8 cc).
Dus motor loopt stationair slecht door lucht die onstaat bij pomp->filter->pomp. Je ziet die kl belletjes ook verschijnen Ingang filter is zonder lucht.
Een occas pomp kan ik vinden met de juiste nummers, maar moet ge die inleren.
Distributie is me bekend als oud PT mekanieker, toen waren dat nog de F8Q motoren.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik verwacht van niet , als de nummers identiek zijn
'k Ben al wat geruster nu. Op teller staat 300 K en zo gekocht, maar had op 150 K een nwe motor gekregen. Doorgezakte achteras en daarom goedkoop.
Denkelijk is de dieselfilter(1 geheel) niet de veroorzaker, het is kringloop van bellen van pomp <---> filter, waar is 't begin.. Toch dank.
3 jaar
Weet je zeker dat alle koppelingen in de dieselleidingen goed afdichten?
3 jaar
Ik heb nog 2 leidingen 1 met voorfilter in een jerrycan aagesloten op die pomp, dus zonder die koppeling of lekleiding van de verstuivers. Uit de retour komen soms die cluster fijne bellen.
Delphi UK, daar heb ik nu de de oil seal en gaskets voor deze Delphi 1 besteld om het te te herstellen(als't maar die regelaar niet is?).
Ik leer dan nog iets mss.
3 jaar
D riem en waterpomp liggen al een paar dagen hier. De onderdelen van Dephi laten op zich wachten, komen van de UK, mss ander protocol nu.
Moest de pomp nu 300 K hebben en niet te maken is met de rubbers en oliekeerring(lager rot of vijlsel) dan moet ik occassie gaan. Daar het inleren niet nodig is geraakt het wel in orde denk ik.(dank)
3 jaar
Jokertje dank.
3 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar