Hallo,
ik moet ff denken wat ik zal vragen wij hier komen er niet meer uit.
Vorig weekend de renault gerepareerd om dat hij niet meer aan wou slaan en druk hoog opliep in het drukvaatje we dachten dat de koppakking lek zou zijn.
toen gelijk ook maar de kleppen opnieuw ingeslepen, klepseals vervangen,dist-riem en alle andere riemen vernieuwt (wat allemaal niet overbodig was na 180.000km.
zogezegt zogedaan,na nog geen week het zelfde probleem weer terug, niet meer starten en vaatje leeg...
waar zit dan die scheur?? in de cyl-kop niet want die hebben we 2x bekeken...
WIE OH WIE.....
alvast bedankt
P&W,..
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Cilinderkop kan heel best gescheurt zijn.Dit moet je in zo'n geval door een revisiespecialist laten checken.Zij persen hem dan af en een minimaal scheurtje kan dan gevonden worden.Maar heb je nu weer een oplopende druk? Anders kan het best zo zijn dat bv de waterpomp is lek gegaan en je daar water door kwijt raakt.Het niet starten heeft daar echter niets mee van doen tenzij hij op LPG loopt.
Wat voor motor zit erin en werd de cilinderkop onder druk gecontroleerd?
cylinder kop is alleen visueel gecontroleerd, waterpomp hebben we vorige week ook vernieuwd (beter maar alles in 1x) en de auto rijd op gas(g3) motor 1.6 type k7m en starten op benzine doet hij ook niet...
20 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar