Hallo Allemaal,
Mijn Renault kangoo type 1 van 2008 heeft een vervelkende probleem waardoor ik mijn airco niet kan gebruiken. Stekker achter de schakelaar bij de aanjager is gesmolten. Wel bekende probleem lees ik overal. Diverse autodemontage bedrijven benaderd echter zonder succes. Chinese sites hebben het ook niet. Zelfs Renault garage geeft aan dat ze dit niet lost verkopen. Wie heeft hier ervaring mee ? wat is de oplossing
kijk hier eens of dat iets is : https://nl.grandado.com/products/heater-...
37 minuten
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
Zelf naar de sloop gaan en kijken , stekker met bedrading er ruim afknippen en aansolderen met krimpkous er om.
Meteen de schakelaar meenemen.
37 minuten