Hallo,
Ik ben bezig met n laguna 1.8 benzine van '97. De auto is ingekocht met verbrande kleppen (lpg) en liep dus maar op 2,5 cilinders. Ik heb er n andere kop op gezet en nu loopt de auto perfect, echter er zint n resonantie in de motor/caroserie tussen de 2000 en 3000 toeren. Afgelopen zomer is er in italie n NIEUWE versnellingsbak + drukgroep onder gezet, en hier heb ik wel wat losse/bijna losse bouten ontdekt in de bevestiging vd bak/blok, blok/subframe. Na al deze bouten gecontroleerd en aangedraaid te hebben is de trilling voor 75% weg, niet helemaal dus! Ik heb geen idee waar ik t nog moet zoeken nu, voor mijn gevoel heb ik alles al gecontroleerd.
Iemand n idee?
Alvast bedankt, Maarten
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
mogelijk zijn de pasbussen die motorblok en versnellingsbak moeten centreren uitgesleten doordat de bouten niet goed vast zaten,temeer dat na het vastzetten hiervan het geluid gereduceert is . wil je dit kontroleren dan moet de bak er wel achter weg
groeten arthur
probleem gevonden! de verdamper(lpg) zat los.... op de steun....
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar