hee autoliefhebbers,
onder mij megane ligt een universele uitlaat en hij heeft er lang goed mee gereden.
nou is het stuk tussen mij einddemper en middendemper een keer los gekomen en heb ik weer vastgemaakt.
nou was dat koppel stuk ver verroest en komt daar ook wel wat valse lucht vrij.
nou gaat de toerenteller af en toe naar de 1200 toeren toe en trilt het stuur en het dashboard ( dit alleen bij stationair. ) en af en toe draait de motor gewoon op 700 toeren en trilt er niets.
nou is mijn vraag of dat aan die lekkage ligt of denkt iemand aan iets anders?
b.v.d groeten stephan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
kan het anders zijn dat mijn katalisator naar de knoppen is? hij houd af en toe ook in!
?????????
17 jaar
Lijkt me niets met die lekkage te maken te hebben.
Wat veel voorkomt is kapotte bobine, of vocht bij de bobines.
Hierdoor gaat de motor inderdaad schudden en dat kun je dan in het stuur voelen.
oke bedankt voor de tip
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar