Wagen start normaal,na 15min rijden komt "injection a controler"op het dashbord.Nadien reageert de wagen nauwelijks bij maximaal gas geven,heeft dus geen vermogen meer.Na een stoppause is alles terug normaal.
Vandaag naar garage en daar gaf de computer aan dat er 3 gloeibougies moesten worden vervangen.Morgen ga ik de wagen halen en 197 euro armer om de 4 gloeibougies te vervangen.Dacht dat gloeibougies enkel nut hadden voor het starten.Ook ergens gelezen dat het ook een nut heeft bij de roetfilter,is dat zo?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ze kunnen ook bijverwarmen, dus ja ook na het starten hebben ze nog nut.
[quote=Safrane10698]Ze kunnen ook bijverwarmen, dus ja ook na het starten hebben ze nog nut.[/quote]
Ja,dit was het probleem,alles is terug in orde door het vervangen van de 4 gloeilampen.
11 jaar
Ja lijkt inderdaad een stevig bedrag. Maar met de huidige uurtarieven gaat het heel hard, ca. 80,- per uur incl. belastingen en zo.... is niet meer leuk.
10 min. auto naar binnen rijden
15. min. diagnose
4x gloeistift à 20,-
30 min. montage
10 min. auto naar buiten rijden en parkeren
Kom ik ook in de buurt van het factuurbedrag. Klopt dus wel.
11 jaar
Gisteren terug hetzelfde probleem+waarschuwingslampje roetfilter.Aan computer gehangen en nadien was lampje weg.Ook geen waarschuwing meer van "injection a controler",rare dingen.Naar het schijnt zou de roetfilter moeten gezuiverd worden maar dit kan men agent niet en moet de wagen naar een officiele dealer om te zuiveren.
11 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar