Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik binnen twee maanden twee keer de airco pomp stuk krijg?
De eerste keer stopte hij met koelen, en begon te ratelen. Duidelijk was dat het lager stuk was gelopen. Bij de garage hebben ze er een ruil pomp in gehangen.
Nog geen twee maanden later op vakantie richting Italie stopte hij weer met koelen begon weer te ratelen en net toen ik hem aan de kant wilde zetten liep de pomp vast. De riem die de airco pomp aandrijft was eraf gelopen wat resulteerde in dat de stuurbekrachtiging en de dynamo niet meer werden aangedreven en kon de ANWB gaan bellen.
Heeft er iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als de aircopomp defect is geraakt door mechanische storing slijtage
dient de olie in het gehele systeem er uit gehaald te worden daar er anders slijpsel achter blijft waardoor de volgende pomp ook defect raakt
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Saab 9-3 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar